Συχνές Ερωτήσεις

για θέματα που αφορούν το ηλεκτρονικό κατάστημα vrakas-fashion.gr, την παραγγελία σας κλπ

Η εταιρεία σας διαθέτει φυσικό κατάστημα ή λειτουργεί μόνο διαδικτυακά;

Η εταιρεία λειτουργεί με την επωνυμία «ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΡΑΚΑΣ Ε.Ε» – Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 019083931000 και έχει έδρα την Καρδίτσα όπου και λειτουργούν δύο φυσικά καταστήματα. Το πρώτο μας κατάστημα ιδρύθηκε το 1978 και τα προϊόντα είναι διαθέσιμα για αγορά τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και online, στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα. Περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία μπορείτε να βρείτε στην ενότητα “Η εταιρεία” και οι διευθύνσεις των καταστημάτων και τα στοιχεία επικοινωνίας είναι διαθέσιμα στην ενότητα “Επικοινωνία“.

Πού μπορώ να βρω πληροφορίες επικοινωνίας όπως τηλέφωνο, διεύθυνση, ωράριο λειτουργίας κλπ;

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλους τους τρόπους επικοινωνίας, το ωράριο και την διεύθυνσή μας στην ενότητα: “Επικοινωνία

Οι τιμές στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι ίδιες με αυτές στο φυσικά καταστήματα;

Ναι, εκτός και αν πρόκειται για συγκεκριμένες προσφορές που γίνονται ανά περιόδους αποκλειστικά για ηλεκτρονικές αγορές. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με την τιμή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας

Πώς μπορώ να μάθω αν είναι διαθέσιμο κάποιο προϊόν;

Όλα τα προϊόντα μας αναφέρουν στην σελίδα τους την διαθεσιμότητά τους. Αν δεν υπάρχει απόθεμα σε κάποιο προϊόν τότε εμφανίζει την ένδειξη «Εξαντλημένο» / «Κατόπιν παραγγελίας».

Αν ενδιαφέρεστε για ποσότητα μεγαλύτερη της αναγραφόμενης διαθεσιμότητας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Χρειάζεται να κάνω εγγραφή για να παραγγείλω;

Όχι! Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και σαν επισκέπτης, χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό.

Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης;

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα “Επαναφορά Κωδικού Πρόσβασης“.

Συμπληρώνετε το email σας ή το όνομα χρήστη και πατάτε “Επαναφορά συνθηματικού”.

Θα λάβετε email με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.

Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου online;

Περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και εντοπίστε το προϊόν που σας ενδιαφέρει. Αν δυσκολεύεστε να εντοπίσετε ένα προϊόν απλά πληκτρολογήστε την ονομασία του ή τον κωδικό του στο πεδίο «αναζήτηση».

1. Κάνοντας κλικ πάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει μεταφέρεστε στην σελίδα του όπου μπορείτε να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε για να αποφασίσετε αν είναι κατάλληλο για εσάς (φωτογραφίες, αναλυτική περιγραφή, κωδικό, τιμή κλπ). Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με το προϊόν μπορείτε φυσικά να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας.

2. Επιλέξτε το προϊόν και πατήστε το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι».

3. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία (1 & 2) για όλα τα προϊόντα που θέλετε να παραγγείλετε. Διαφορετικά προχωρήστε στην καταχώρηση της παραγγελίας (κουμπί «Ταμείο») είτε ως επισκέπτης είτε ως μέλος.

4. Επιλέξτε έναν από τους τρόπους παραλαβής και συμπληρώστε τα στοιχεία σας.

5. Επιλέξτε έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής. (πχ πιστωτική/χρεωστική Κάρτα)

6. Πατήστε το κουμπί της ολοκλήρωσης για να καταχωρηθεί η παραγγελία σας.

Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία και τον αριθμό της παραγγελίας σας και θα ξεκινήσει η διαδικασία της συσκευασίας και αποστολής, έτσι ώστε τα αγαπημένα σας προϊόντα να είναι στα χέρια σας το συντομότερο δυνατό, ενώ θα σας κρατάμε ενήμερους για την εξέλιξη της παραγγελίας σας!

Μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;

Φυσικά, πολύ εύκολα & γρήγορα ακολουθώντας τα ακόλουθα βήματα:

1. Καλέστε μας στο 24410 21566 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες (για την καλύτερη & γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας ιδανικό θα ήταν να γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε να παραγγείλετε.

2. Απαντήστε στις ερωτήσεις του εκπροσώπου μας σχετικά με τα στοιχεία σας. Θα ερωτηθείτε για το ονοματεπώνυμο, την πλήρη ταχυδρομική διεύθυνση παράδοσης, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, κατά προτίμηση κινητό, και τον τρόπο πληρωμής που θέλετε να επιλέξετε.

3. Θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας με email ή/και sms.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;

Αφού πραγματοποιήσετε την online παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης. Αν δεν το λάβετε, κι αφού πρώτα βεβαιωθείτε ότι δεν έχει ενδεχομένως κατανεμηθεί στα ανεπιθύμητα (ή για τους κατόχους gmail ενδεχομένως και στο tab των προωθήσεων / promotions), επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μας στο τηλέφωνο 24410 21566.

Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;

Ναι! Από το καλάθι αγορών μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία. Αν την έχετε ήδη ολοκληρώσει τότε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Ναι! Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αποστέλλοντας email / μήνυμα μέσω φόρμας επικοινωνίας με τον κωδικό παραγγελίας και την ένδειξη ακύρωση παραγγελίας ή καλέστε 24410 21566 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι επιλογές για την παράδοση της παραγγελίας σας είναι οι εξής:
• Παραλαβή από το φυσικό κατάστημα.
• Παράδοση στο χώρο σας (στο σπίτι, στο γραφείο κλπ).

Πόσο διάστημα χρειάζεται για να φτάσει η παραγγελία μου;

Καταβάλουμε πάντα κάθε δυνατή προσπάθεια για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποστολή όλων των παραγγελιών, με απόλυτη σειρά προτεραιότητας. Για αποστολή στο χώρο σας, ανάλογα και τον τόπο παράδοσης απαιτούνται 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες ενώ για η παραλαβή σε ένα από τα δύο καταστήματα, μπορεί να γίνει και αυθημερόν.
Εάν το προϊόν είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας τότε απαιτούνται 3 έως 7 εργάσιμες ή 7 – 14 εργάσιμες, αναλόγως την ένδειξη διαθεσιμότητας.
Ο μέσος όρος αποστολής των παραγγελιών είναι λιγότερο από 2 εργάσιμες.
Οι χρόνοι αποστολής & παράδοσης ενδέχεται να αλλάξουν λόγω αστάθμητων παραγόντων (καθυστερήσεις μεταφορικών εταιρειών, αργίες, καιρικές συνθήκες κλπ.) ή σε περιόδους ιδιαίτερα μεγάλης ζήτησης (επίσημες εκπτωτικές περίοδοι, ημέρες προσφορών).

Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους τρόπους αποστολής και το κόστος των μεταφορικών στη ενότητα: “Τρόποι Αποστολής

Από ποιον θα γίνει η παράδοση της παραγγελίας;

Η παράδοση της παραγγελίας θα γίνει από τον υπάλληλο της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (courier).

Μπορώ να παρακολουθώ την πορεία της παραγγελίας μου;

Μόλις η παραγγελία για το χώρο σας είναι έτοιμη προς αποστολή θα λάβετε email με έναν μοναδικό Κωδικό (τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας σας) για να παρακολουθήσετε τη διαδρομή της παραγγελία σας, μέσα από την ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημά σας;

Αν έχετε επιλέξει παραλαβή από φυσικό κατάστημα θα ενημερωθείτε μέσω email (οπότε και θα έχετε περιθώριο 3 εργάσιμων ημερών για να την παραλάβετε).

Ποιους τρόπους πληρωμής διαθέτει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλους τους τρόπους πληρωμής στην ενότητα: “Τρόποι Πληρωμής

Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής / χρεωστικής μου κάρτας στην ιστοσελίδα σας;

Ναι, kατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, αν επιλέξτε ως τρόπο πληρωμής “Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα” θα μεταφερθείτε αυτόματα στην ειδική σελίδα πληρωμών της τράπεζας "Alpha Bank", η οποία και διαβεβαιώνει για την ασφάλεια των συναλλαγών σας.
Διαβάστε αναλυτικές πληροφορίες στην ενότητα “Ασφάλεια Δεδομένων

Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα προϊόν;

Όλες οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς και εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
Διαβάστε αναλυτικά τους όρους και την διαδικασία, στην ενότητα “Πολιτική Επιστροφών

Μπορώ να επιστρέψω μέρος μόνο της παραγγελίας μου;

Φυσικά, αρκεί να μας ενημερώσετε ποιά προϊόντα θέλετε να επιστρέψετε.

Πώς στέλνω τα προϊόντα πίσω στην εταιρεία σας;

Οι επιστροφές πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω του δικτύου της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών ή σε ένα φυσικό μας κατάστημα.
Διαβάστε αναλυτικά τους όρους και την διαδικασία, στην ενότητα “Πολιτική Επιστροφών

Πώς μπορώ να διαλέξω άλλο προϊόν αφού κάνω την επιστροφή;

Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας και ελέγξουμε τα προϊόντα θα εγκριθεί η επιστροφή σας. Άμεσα θα λάβετε μέσω email ένα κουπόνι επιστροφής, με αξία ίση με την αξία των προϊόντων που επιστρέψατε, το οποίο θα εξαργυρώσετε στην επόμενη παραγγελία σας.

Δεν θέλω να επιλέξω άλλο προϊόν, μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;

Φυσικά, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις της ενότητας “Πολιτική Επιστροφών“.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας:
– Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ή μέσω τράπεζας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

– Αν έχετε πληρώσει μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας τότε τα χρήματα επιστρέφονται στην κάρτα σας.

Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την όσο το δυνατόν γρηγορότερη επιστροφή των χρημάτων σας και από πλευράς μας η διαδικασία ολοκληρώνεται εντός 2 εργάσιμων ημερών, από τη στιγμή που θα παραλάβουμε το δέμα σας. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσουμε μόλις ολοκληρωθεί από πλευράς μας η διαδικασία.
Τονίζουμε ότι η εμφάνιση του ποσού στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα εξαρτάται πάντα από την εκδότρια τράπεζα και συνήθως χρειάζονται 2-4 εργάσιμες για την ολοκλήρωση των από μέρους μας ενεργειών.

Δεν βρήκατε την απάντηση σε αυτό που θέλατε;

επικοινωνήστε μαζί μας

Επικοινωνία